Pages

Thursday, August 12, 2010

Exhibe Peru Fashion Show

A couple of weeks ago I was invited by the Ministry of Commerce and Tourism to a fashion show. The idea was really great: pairing fashion designers with communities of artisans. Sadly, the quality of what was presented there wasn't what I expected. There were some nice designs and executions but there were some poor ones too. I leave you with pictures so you can decide for yourselves.

Hace un par de semanas el Mincetur me invitó a un desfile de modas que era el evento de inauguración de la feria Exhibe Perú. La idea me pareció genial: formar equipos con diseñadores de modas y grupos de artesanos (CITEs). Lamentablemente, la calidad de lo presentado no era lo que yo esperaba. Sí hubieron algunos buenos diseños y ejecuciones pero también hubieron algunos que dejaron mucho que desear. Aplaudo más a algunos diseñadores que a otros. Les dejo las fotos que tomé para que puedan decidir por ustedes mismos.


Titi Giulfo


Sumy Kujon
True to her style and well executed


Sonia Lozada


Meche Correa
same old same old


Jose Miguel Valdivia 
Sesame Street?


Jenny Duarte 
my personal favorite of the night


Ralf & Giulian





Follow The Trend Stalker

2 comments:

Monita de Seda said...

Recién me enteré de este evento.. me parece genial el concepto ojala continuen con la iniciativa y sigan evolucionando!

Federica F. said...

What a nice post! Great :D
If you want visit and follow:
http://rejectingtheobviousness.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails