Pages

Thursday, September 9, 2010

Style.Stalking | Leoncio Cabanillas

I rarely see well dressed men riding a bike in Lima. When I saw him, I had to take several pictures. I wish I would ride my bike more often, sometimes I feel like coming to work in my bike, but then I think in my high heels and everything seems more complicated. That's why I was so impressed on how comfortable he was, yet maintaining his style. 

Muy pocas veces veo hombres bien vestidos montando bicicleta en Lima. Cuando lo vi, simplemente tuve que tomarle muchas fotos. Quisiera montar mi bici más seguido, es más, a veces me dan ganas de ir a trabajar en bicicleta, pero luego pienso en mis zapatos de taco y todo se me complica. Por eso me impresionó ver lo cómodo que estaba él, y a la vez cómo había mantenido su estilo. 








Follow The Trend Stalker

2 comments:

the androgyny said...

oh por diooos! que emocion este hombre, adoro tu estilo! y encima en bici... me da infarto. buenisimo descubrimiento midori!

A.

Midori said...

sip, estilazo, me dan más ganas de montar bici :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails